Club Tir amb Arc Lleida

El Club Tir amb Arc Lleida neix a finals del 2015 i inicia la seva activitat federativa el 2016 amb l’objectiu principal de promocionar el tir amb arc com a esport i la formació d’arquers.

El tir amb arc és un esport que es pot practicar en família i al llarg de tota la vida, ja que el tir amb arc no té limitacions d’edat, per aixó volem garantir que qualsevol persona sense cap distinció de sexe o capacitat física, pugui accedir a la formació adient i practicar aquest esport.

Som la delegació a Lleida de l’Escola Catalana de Tir amb Arc (ECTA), i posem a l’abast de tots els que s’inicien en el nostre esport i dels nostres esportistes de base i en edat escolar, un programa que contribueix a la seva formació tècnica, personal i cívica mitjançant la pràctica del tir amb arc.

Volem convidar a tots els lleidatans i lleidatanes a practicar un esport ple de sensacions que no deixa indiferents als seus practicants.

Objectius

El nostre objectiu principal és promocionar el tir amb arc com a esport i la formació d’arquers.

Volem ser un club integrador i participatiu, que promociona els valors de l’esport i els hàbits de vida saludables entre tots els esportistes.

Volem contribuïr a fer que l’esport sigui accessible per a tothom.

Volem aconseguir per la nostra ciutat i pel territori que l’envolta, equipaments i activitats que aportin valor amb un ús sostenible dels recursos